lördag 15 maj 2010

VÅRBRÖLLOP I SOMMARVÄRME

En helt underbar dag!
Dagen började fantastiskt med solsken och värmen steg sakta men säkert till 20+ med ljumma vindar.
En perfekt dag för vårt brudpar Emmeli & Andreas från Västerås som firar sin stora dag idag. Är de inte vackra! Jag lyckades ta lite kort under fotograferingen innan vigseln. Vilken fantastisk klänning och brudbukett med röda rosor & pärlor.

Själva vigseln går av stapeln i vårt härliga lusthus och därefter  bjuds det in till bröllopsmiddag i Reenstiernas matsal. (Här ser ni Johan i full gång med förberedelserna inför middagen)

Ett stort grattis & lycka till önskar vi alla på Färna Herrgård & Spa!

5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Fel, fel, fel, ändra föregående kommentar till detta istället:

    Detta är min fina dotter och, numera, hennes fina make. Det var en fantastisk dag i en underbar miljö. Tack Färna!
    / Anneli

    SvaraRadera
  3. Åh, så fina ni är! Varma Grattiskramar och Lycka till från Mariina, Jocke, Fia och Leo

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Kan ni inte göra ett blogginlägg med bilder på era vackra salar? Jag är mitt uppe i planeringen av vart bröllop som kommer att hållas nästa vår och det vore väldigt intressant att se ifall Färna Herrgård passar för vårt bröllop.

    SvaraRadera
  5. Absolut, jag skall försöka få till lite matsalsbilder under helgen! Hälsningar Susanne, Färna Herrgård & Spa

    SvaraRadera

Mat och Dryck