torsdag 19 augusti 2010

HÖSTNYHETER OCH UTSTÄLLNING I HERRGÅRDSBODEN


Wenche och Eva
Nu har Wenche och Eva laddat butiken med höstnyheter och fotoutställning.
Nya härliga tunikor från Repeat och höstens nyheter från Gunilla Pontén Design hänger ute i butiken för köpsugna.
Hundar av Frida Flöje
Det är alltid lika roligt att gå runt och botanisera i Herrgårdsboden. Jag hittar alltid nya små saker som man absolut vill ta med hem!


Den här små hundarna till exempel, skapade av Frida Flöje. Visst är de söta!
Frida är keramiker och skapar även härliga muggar och mycket annat.
Höstnyhet från Repeat


FOTOUTSTÄLLNING
Herrgårdsboden är ju inte bara butik utan agerar även galleri.
Just nu kan man uppleva Gunilla Gustavssons annorlunda skuggfotografier.

-Jag ser att min yttre skugga är en spegling av min inre skugga. Jag använder kameran till att fånga det jag ser, former linjer och mönster fascinerar mig. Berättar Gunilla.

Utställning finns att beskåda september ut.
Skuggbilder av Gunilla Gustavsson
Gunilla Gustavsson


Till helgen blir det bröllop på herrgården.
Ha en riktigt skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mat och Dryck